Loading.. Nahrávám stránku...

Práce

Nabídka stáží Pro vložení kontaktujte absolvent@upol.cz

Absolvent hledá Vložit poptávku mohou pouze registrovaní absolventi








pole označené * jsou povinné
ODESLAT
  • Učitel 5. - 12. stupeň Tv-Bi Olomoucký kraj | vloženo: 09.02.2016
  • Popis poptávané práce:  praxe ve školství 19 let
    Jméno:  Hynek Švarc
    Dosažené vzdělání:  FTK UP Olomouc Tv-Bi pro 5-12. stupeň
    Email:  svarch@seznam.cz
    Telefon:  603589477
    Místo:  Olomoucký kraj
  • Učitelka Zš 2. st. Matematika a výchova ke zdraví | vloženo: 15.07.2015
  • Popis poptávané práce:  Učitelka Zš 2. st. Matematika a výchova ke zdraví
    Jméno: Mgr. Nikola Brtvová
    Dosažené vzdělání:  Mgr. v oboru Učitelství matematiky a výchovy ke zdraví pro 2. stupeň Zš
    Email:  nikola.brtvova@seznam.cz
    Telefon:  737 851 526
    Místo:  Frenštát pod Radhoštěm, práce může být i Olomoucko
  • Učitelka MŠ | vloženo: 15.06.2015
  • Popis poptávané práce:  Pedagogická práce s dětmi předškolního věku
    Jméno: Mgr. Radek PODHORNÝ
    Dosažené vzdělání:  Speciální pedagog s ukončeným magistesrkým vzděláním
    Email:  zbrankova.lu@centrum.cz
    Telefon:  773958243
    Místo:  Zlínský a Olomoucký kraj
  • Učitelka ZŠ (2. st.), SŠ - český jazyk a dějepis | vloženo: 07.04.2015
  • Popis poptávané práce:  Pedagogická činnost - ČJ, D
    Jméno: 7 Lada Najvárková
    Dosažené vzdělání:  FF UPOL - česká filologie a historie (Mgr.) a Institut celoživotního vzdělávání - studium v oblasti pedagogických věd
    Email:  lada.najvarkova@seznam.cz
    Telefon:  776712966
    Místo:  Olomouc a okolí
  • učitel ZŠ, SŠ | vloženo: 09.03.2015
  • Popis poptávané práce:  učitel OV, ZSV a španělský jazyk
    Jméno: Simona Kvíčalová
    Dosažené vzdělání:  PdF, FF
    Email:  simirek17@gmail.com
    Telefon:  774559759
    Místo:  Prostějov, Olomouc, Přerov
  • učitel SŠ (příp 2. stupeň ZŠ): Matematika - Deskr. geometrie, | vloženo: 16.01.2015
  • Popis poptávané práce:  Aktuálně studuji navazující studium učitelství M-Dg kombinovanou formou a hledám zaměstnání na plný úvazek v Olomouci a okolí (do 25 km). Mám taky přerušené studium teologie, takže ani společenskovědní obory nejsou problémem.
    Jméno: Ondřej Dědič
    Dosažené vzdělání:  Bc. učitelství matematika, deskriptivní geometrie
    Email:  ondrej.dedic@seznam.cz
    Telefon:  606725240
    Místo:  Olomouc a okolí (do cca 25 km; Přerov, Prostějov apod.)
  • Učitel 2.stupně Základní školy | vloženo: 14.01.2015
  • Popis poptávané práce:  Tělesná výchova - výchova ke zdraví
    Jméno: Bc. Jiří Miženko
    Dosažené vzdělání:  Bc. s pedagogickým minimem
    Email:  jiri.mizenko@seznam.cz
    Telefon:  732310695
    Místo:  Olomoucký kraj
  • právník | vloženo: 06.11.2014
  • Popis poptávané práce:  Právník s praxí v oblasti správního práva, smluvního práva(kupní smlouvy, smlouvy o dílo, nájemní smlouvy)
    aj na středně pokročilé úrovni
    praxe ve státní správě
    stáž v oblasti projektového řízení a neziskové sféře


    hledá pracovní uplatnění nejlépe ve veřejné správě nebo obecně prospěšné společnosti
    Jméno:  Pavla KUBOVÁ
    Dosažené vzdělání:  magisterské vzdělání právnická fakulta
    Email:  pavlakubova@email.cz
    Telefon:  721344812
    Místo:  Olomoucký kraj

Výběrová řízení a nabídky práce Univerzity Palackého Pro vložení kontaktujte
absolvent@upol.cz











pole označené * jsou povinné
ODESLAT

Pracovní nabídky externích zaměstnavatelů Vložit externí nabídku zaměstnání













pole označené * jsou povinné
ODESLAT
  • Asistent ředitele - pastorační asistent | vloženo: 23.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Charita Šternberk
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: • VŠ vzdělání v oboru teologie, příp. v kombinaci se sociální prací (minimálně již studující) • Řidičský průkaz skupiny B • Čistý trestní rejstřík • Základní znalost práce s PC • Dobrý zdravotní stav • Schopnost pracovat v týmu, psychickou odolnost, dobré komunikační schopnosti, flexibilitu • Znalost mikroregionu Šternberska
    Nabízíme:  • Práci v příjemném prostředí organizace s dlouholetou tradicí, možnost profesního růstu a osobního rozvoje, prostor pro uplatnění vlastních nápadů a kreativity • Podpora supervizora, spolupráce s prezidentem Arcidiecézní charity Olomouc, zaměstnanecké benefity
    Mzda:  neuvedeno
    Předpokládaný nástup:  1.5.2017
    Lhůta pro přihlášení: 18.4.2017
    Kontaktní informace: Bc. Pavlína Vyvozilová - ředitelka organizace tel.: 581 110 931, 608 719 393 e-mail: pavlina.vyvozilova@sternberk.charita.cz
    Další informace: Pokud budete vybráni, proběhne dne 21.4.2017 osobní pohovor s výběrovou komisí.
  • Učitel/ka pro 1. stupeň základní školy | vloženo: 20.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Základní škola a Mateřská škola Ryžoviště, okres Bruntál
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: ukončené VŠ vzdělání - obor učitelství pro 1. stupeň nebo speciální pedagogika
    Nabízíme:  Neúplná málotřídní školička se 30 dětmi - vlídné prostředí. Dobře sjízdné autobusem ze Šternberka, Rýmařova, Bruntálu
    Mzda:  12. plat. třída
    Předpokládaný nástup:  1.9.2017
    Lhůta pro přihlášení: 20.5.2017
    Kontaktní informace: tel. 739 053 844, zsams.ryzoviste@email.cz
    Další informace: ne
  • Právník v odd. sporných a schvalovacích řízení | vloženo: 17.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Energetický regulační úřad
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda, obor Právo a další předpoklady dle zákona o státní službě (bezúhonnost, svéprávnost, zdravotní způsobilost)
    Nabízíme:  Zajímavou práci v ústředním orgánu státní správy: •vedení správních řízení sporných v oblasti rozhodování sporů v působnosti ERÚ, •vedení schvalovacích řízení a udělování souhlasů v oblasti působnosti ERÚ, •příprava stanovisek k rozkladům pro jednání rozkladové komise předsedkyně ERÚ, •další související činnosti s rozhodováním ERÚ ve správních řízeních.
    Mzda:  13. platová třída (dle tabulek pro státní zaměstnance)
    Předpokládaný nástup:  1.5.2017
    Lhůta pro přihlášení: 27.3.2017
    Kontaktní informace: Ing. Martina Nováková - martina.novakova@eru.cz http://www.eru.cz/cs/-/odbory-rada-pravnik-oddeleni-spornych-a-schvalovacich-rizeni
    Další informace: 
  • Uherskohradišťská nemocnice - lékaři (absolventi) | vloženo: 16.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Uherskohradišťská nemocnice
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - ukončené vysokoškolské vzdělání lékařského směru - zdravotní způsobilost a bezúhonnost
    Nabízíme:  Oddělení: - Interní oddělení - Neurologické oddělení - Klinická biochemie - Klinická onkologie - Nukleární medicína Více na: http://www.nemuh.cz/kariera
    Mzda:  Základní nástupní mzda 28.800 Kč
    Předpokládaný nástup:  3.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.8.2017
    Kontaktní informace: Uherskohradišťská nemocnice a. s. Odbor řízení lidských zdrojů Ing. Mgr. Adéla Valíčková J. E. Purkyně 365 686 68 Uherské Hradiště email: valicka@nemuh.cz
    Další informace: http://www.nemuh.cz/kariera
  • Uherskohradišťská nemocnice - fyzioterapeut / fyzioterapeutka | vloženo: 16.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Uherskohradišťská nemocnice
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - vzdělání v oboru - odborná způsobilost k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu - zdravotní způsobilost a bezúhonnost
    Nabízíme:  - pracovní poměr na celý i na částečný úvazek - dobré mzdové podmínky - jednosměnný provoz - zaměstnanecké benefity - příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv - možnost vzdělávání a osobního růstu - možnost ubytování
    Mzda:  Bude sjednána individuálně
    Předpokládaný nástup:  3.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: Uherskohradišťská nemocnice a. s. Odbor řízení lidských zdrojů Ing. Mgr. Adéla Valíčková J. E. Purkyně 365 686 68 Uh. Hradiště email: valicka@nemuh.cz www.nemuh.cz
    Další informace: http://www.nemuh.cz/doc/fyzioterapeutka
  • obchodní zástupce-asistent/ka | vloženo: 15.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Danoil distribuce s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - min. SŠ (technického směru výhodou) - běžná uživatelská práce s PC - dlouhodobý pracovní vztah - obchodní myšlení zaměřené na cíl - dobrá znalost anglického jazyka - velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti - samostatnost, důslednost a pečlivost - řidičský průkaz skupiny B zaškolení v průběhu zkušební doby, příležitost pro absolventy (SŠ a VŠ)
    Nabízíme:  - stabilní a perspektivní zaměstnání v mladém kolektivu expandující společnosti - příjemné pracovní prostředí, přátelskou atmosféru na pracovišti - fixní plat - pracovní doba: PO-PÁ Benefity: - firemní telefon - firemní PC - 5 týdnů dovolené
    Mzda:  18.000-22.000
    Předpokládaný nástup:  1.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.4.2017
    Kontaktní informace: Kateřina Vlčková katerina@danoil.cz Tel.: +420 604 750 702 Kubánské nám. 1391/11, Praha 10
    Další informace: Popis pozice: - obchodní a technické poradenství v oblasti olejů a maziv - aktivní komunikace s klienty - péče o stávající klientelu a zároveň vyhledávání nových zákazníků - podílení se na tvorbě cenových nabídek, řešení poptávek zákazníků - fakturace
  • Sporťák na letní tábor | vloženo: 13.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: AGEL a.s.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: - sportovního vedoucího na dětský tábor, - vhodné pro studenty tělovýchovných a pedagogických oborů studia, - ochotné a kreativní nadšence, kteří se nebojí strávit část prázdnin s dětmi a vedoucími,
    Nabízíme:  - vybavený táborový komplex s bazénem a přilehlými prostorami pro hřiště a různé sporty, - kompletní spolupráci na programu a přípravě aktivit pro děti, - skvělý tým lidí, - práce na Dohodu o provedení práce popř. DPČ (dle domluvy), - materiální vybavení a proškolení.
    Mzda:  Smluvní dle dohody
    Předpokládaný nástup:  15.7.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Mgr. Soňa Chlumová, 725 888 907, sona.chlumova@agel.cz
    Další informace: Mgr. Soňa Chlumová, 725 888 907, sona.chlumova@agel.cz nebo na http://www.agel.cz/detske-tabory/letni-tabor.html
  • Hlavní vedoucí dětského letního tábora | vloženo: 13.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: AGEL a.s.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: - zkušenosti s letními tábory min 3 roky, - vhodné pro studenty učitelských, tělovýchovných a sociálních oborů, - smysl pro zodpovědnost a samostatnost, - schopnost vedení lidí v nestandardních podmínkách, - psychickou a fyzickou odolnost, - ochota pracovat 24 denně s vedoucími a dětmi, - kreativitu a smysl pro fair play.
    Nabízíme:  - proškolení dle legislativy hradíme my, - Dohodu o provedení práce popř. jiný typ smlouvy dle domluvy, - kompletní spolupráci při přípravě programu a táborové dokumentace, - zázemí táborového komplexu s potřebným vybavením, - tábor v krásném prostředí podhůří Jeseníků s bazénem a sportovišti.
    Mzda:  smluvní dle dohody
    Předpokládaný nástup:  15.7.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Mgr. Soňa Chlumová, personální manažerka AGEL a.s., 725 888 907, sona.chlumova@agel.cz
    Další informace: Jedná se o zaměstnanecký tábor v počtu cca 80 dětí. Více o táborech AGEL najdete na http://www.agel.cz/detske-tabory/letni-tabor.html nebo přímo kontaktujte paní Soňa Chlumovou.
  • Vedoucí na dětské tábory AGEL | vloženo: 13.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: AGEL a.s.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: - studenty učitelských, sociálních a tělovýchovných oborů, kteří mají zájem trávit prázdniny na dětském táboře, - zájem o práci s dětmi a to na 24 hodin denně (no možná 20 než usnou :-)) - kreativitu a nekončící entuziasmus, plnou hlavu nápadů a chuť bavit sebe i přidělené děti, - ochotu být součástí týmu nadšenců a nebát se vystoupat s námi na Olymp. - praxe z táborového života vítána.
    Nabízíme:  - 14 dnů v krásném prostředí podhůří Jeseníků společně s ostatními vedoucími a asi 100 dětmi zaměstnanců z nemocnic a zdravotnických zařízení, - ubytování v chatkách v areálu s bazénem a sportovním zázemím, - 5 x denně stravu, - táborový program plný zábavy a veselých aktivit, - realizace ve sportovní, kulturní a společenské oblasti, - možnost potvrzení praxe v rámci studia.
    Mzda:  od 5.000,- Kč
    Předpokládaný nástup:  2.7.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Mgr. Soňa Chlumová - personalní manažerka AGEL a.s., 725 888 907, sona.chlumova@agel.cz
    Další informace: Nabízíme účast na 2 turnusech: Bližší informace o táborech najdete na http://www.agel.cz/detske-tabory/letni-tabor.html nebo přímo na uvedeném kontaktu - Mgr. Chlumová Soňa.
  • Učitel/učitelka na 1. stupni ZŠ | vloženo: 13.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Základní škola Zlín, Štefánikova 2514, příspěvková organizace
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Požadujeme vzdělání podle § 3,4, a 7 Zákona č. 563/2004 Sb.
    Nabízíme:  Nabízíme prostor pro osobní i profesní rozvoj, podporu dalšího vzdělávání, příjemné prostředí a vstřícnost, zázemí stabilní společnosti.
    Mzda:  neuvedeno
    Předpokládaný nástup:  1.9.2017
    Lhůta pro přihlášení: 9.5.2017
    Kontaktní informace: kancelar@9zszlin.cz; tel. 577 210 772
    Další informace: -
  • FYZIOTERAPEUT | vloženo: 10.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: MEDITAS s.r.o
    Typ: Jiná
    Požadujeme: student oboru FYZIOTERAPIE
    Nabízíme:  Nabízím možnost brigády (event. povinné praxe) na pracovišti fyzioterapie v období červen až září 2017. V místě pracoviště je možnost zdarma ubytování ve vlastním bytě. Třebíč. L. Pokorného 46, PSČ 568821461. Kontaktní osoba Mgr. Marie Rynešová, tel. 607602059, email: rynesova@gmail.com
    Mzda:  dohodou
    Předpokládaný nástup:  1.6.2017
    Lhůta pro přihlášení: 1.6.2017
    Kontaktní informace: rynesova@gmail.com tel: 607602059
    Další informace: pro další informace nás neváhejte kontaktovat
  • Asistent(ka) produktového managera | vloženo: 8.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: TEMPISH s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme:  Hledáme šikovného člověka s vysokou nebo střední školou, pokud by k tomu byla už i nějaká praxe, tak je to určitě výhoda. Většina našich výrobků se rodí mimo území ČR, a proto potřebujeme s našimi partnery komunikovat v angličtině. Tvým hlavním úkolem bude připravovat výrobu nových produktů, sledovat vývoj v oboru a hledat nové technologie, materiály a výrobce. Je to hodně tvůrčí práce, při které se musí analyzovat ohromné množství informací, možností, trendů…., porovnávat nabídky a vyhodnocovat ty nejlepší, nejefektivnější, obchodně nejúspěšnější, marketingově zajímavé... Budeš řešit podstatné a zásadní věci, ale také spoustu malých detailů, které se někdy projeví jako rozhodující. Zásadně se budeš podílet na tom, jak budou vypadat příští kolekce výrobků zn. TEMPISH – praktičtí vizionáři jsou vítáni!!! Zkušenosti s výrobou a znalosti technologií v oblasti tváření kovů, plastových materiálů až po kompozitní materiály, nebo textilních výrobků je už velká přidaná hodnota ….. Abys o tom všem měl dobrý přehled, je potřeba cestovat a vše sledovat přímo ve výrobě. Velké množství našich výrobních závodů je na dálném východě (Čína, Taiwan, Pakistán …), poznáš nové lidi, kultury, způsoby komunikace, ale také objevíš nová přátelství a spoustu zajímavých míst ! Nové produkty se Ti budou vytvářet pod rukama, přímo budeš ovlivňovat, pro koho budou určeny, jak budou vypadat, jaké budou mít funkce a vlastnosti, kolik budou stát... Někdy nám budou hořet termíny a práce se musí stihnout dodělat, a tak budeme potřebovat, aby jsi práci dokončil i když už byjsi se raději viděl doma, nebo někde na dovolené. Na naše partnery musíš umět zapůsobit svým osobním kouzlem a obchodním talentem – to vždy zabere. Čas od času budeš muset použit služební vůz, a proto se hodí řidičské zkušenosti. Většinu práce zvládneš udělat v MS Word, graf nebo tabulku v MS Excel a s emaily pracujeme v běžném MS Outlooku. Jsme výrobci sportovních potřeb, proto aktivní zkušenost se sportovním vybavením všeho druhu je velkou předností.
    Nabízíme:  Budeš pracovat ve sportovní firmě, která je na trhu už skoro 25 let a daří se jí dobře – prodává své produkty pod zn. TEMPISH ve více jak 45 zemích na světě. Nudit se u nás nebudeš, naučíš se hodně nových věcí a poznáš mnoho zajímavých míst a lidí. Během velmi krátké doby uvidíš, jak se Tebou navržené produkty prosazují na trhu. Vzhledem k neustálému růstu naší společnost je tu možnost jak osobního, tak i profesního rozvoje. Není problém přijít do práce trošku později nebo naopak odejít dříve, flexibilní pracovní doba je výhodná pro nás i pro Tebe. Některé úkoly je možné výjimečně řešit i z domu na dálku. Mzdové ohodnocení skládající se z fixní části, prémií přímo závislých na výsledcích práce (Tvých i celé firmy) a Tvém osobním hodnocení. Zaměstnancům nabízíme 4 týdny dovolené + 3 dny zdravotní dovolené. Jsme rádi, když se naší zaměstnanci vydatně stravují, takže jim přispíváme na obědy. Zaměstnance podporujeme v sebevzdělávání a rádi je posíláme na různá školení. Pracovní nástroj v podobě notebooku.) Ve firmě záleží na každém jednotlivci, ale pouze týmová práce vede k super výsledkům – zapadnout do perfektního týmu bude úkol pro nás všechny – přirozeně přátelské prostředí je pro nás standardem. Práci v moderním pěkném prostředí v nově zrekonstruované budově. Při splnění plánu rozdáme mezi všechny zaměstnance 10% ze zisku (poslední 3 roky se to podařilo)! Benefity: Notebook, dovolená navíc, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na stravování, atraktivní kreativní činnost, cestování.
    Mzda:  Mzdové ohodnocení skládající se z fixní části a prémií přímo závislých na výsledcích práce.
    Předpokládaný nástup:  13.3.2017
    Lhůta pro přihlášení: 1.8.2017
    Kontaktní informace: tomas@tempish.cz
    Další informace: V případě, že Tě pozice oslovila, zašli nám Svůj životopis a motivační dopis (včetně Vašich představ, cílů a očekávání) na tomas@tempish.cz.
  • Marketing manager | vloženo: 8.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: TEMPISH s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme:  Pro naše marketingové oddělení hledáme šikovného člověka s vysokou nebo střední školou, který by uměl řídit směřování značky TEMPISH do blízké i daleké budoucnosti. Nějaká praxe bude nespornou výhodou. Naše partnery máme po celém světě a proto s nimi komunikujeme jednotně v angličtině. Budeš tvořit marketingový obraz naší firmy a jejich produktů, navrhovat kampaně, akce a celé strategie i na několik let do dopředu. Tvým úkolem bude hledat ty nejlepší marketingové nástroje a společně s našimi partnery hledat ty nejefektivnější cesty, jak naši společnost, značku, produkt představit veřejnosti a přesvědčit ji o našich nabídkách a cílech a kvalitách. Část našeho zisku rádi věnujeme na charitu, budeš vybírat ty nejzajímavější projekty a hledat ty nejpotřebnější. Marketingové plány a akce musíš představit našim obchodním partnerům, zasvětit je do nich a přesvědčit je ke spolupráci. Budeš řešit zcela zásadní a podstatné věci, ale také spoustu malých detailů, které se někdy projeví jako rozhodující. Čas od času se musí některé záležitosti, úkoly řešit rychle a bezprostředně a tak budeš muset zůstat v práci o něco déle. Poměrně dost sportovních akcí, které podporujeme, probíhá o víkendech – určitě se na některých z nich budeš muset ukázat. Jezdíme po veletrzích a propagačních akcích, kde prezentujeme značku TEMPISH a naše produkty, podílet se na přípravách a účastnit se jich bude také tvůj úkol. Na naše partnery musíš umět zapůsobit svým osobním kouzlem a obchodním talentem, to vždy zabere. Někdy bude potřeba použít služební vůz a něco někde vyřídit a proto se hodí řidičské zkušenosti. Většinu práce zvládneš udělat v MS Word, graf nebo tabulku v MS Excel a s emaily pracujeme v běžném MS Outlooku. Pokud ovládáš nějaké další programy, tak to je opět jenom výhoda. Výkladní skříň každé firmy je internet, budeš zásadně ovlivňovat naše prezentace na webových stránkách, sociálních sítích, B2B, B2C….
    Nabízíme:  Můžeš pracovat ve sportovní firmě, která je na trhu už skoro 25 let a daří se jí dobře – prodává své produkty pod značkou TEMPISH ve více jak 45 zemích na světě. Nudit se u nás nebudeš, naučíš se hodně nových věcí a poznáš mnoho zajímavých míst a lidí. Vzhledem k neustálému růstu naší společnost je tu možnost jak osobního, tak i profesního rozvoje. Není problém přijít do práce trošku později nebo naopak odejít dříve, flexibilní pracovní doba je výhodná pro nás i pro Tebe. Některé úkoly je možné výjimečně řešit i z domu na dálku. Mzdové ohodnocení se skládá z fixní části, prémií přímo závislých na výsledcích práce (a výsledcích celé firmy) a Tvém osobním hodnocení. Zaměstnancům nabízíme 4 týdny dovolené + 3 dny zdravotní dovolené. Jsme rádi, když se naší zaměstnanci vydatně stravují, takže jim přispíváme na obědy. Zaměstnance podporujeme v sebevzdělávání a rádi je posíláme na různá školení. Pracovní nástroj v podobě notebooku. Ve firmě záleží na každém jednotlivci, ale pouze týmová práce vede k super výsledkům – zapadnout do perfektního týmu bude úkol pro nás všechny – přirozeně přátelské prostředí je pro nás standardem. Práci v moderním pěkném prostředí v nově zrekonstruované budově. Při splnění plánu rozdáme mezi všechny zaměstnance 10% ze zisku (poslední 3 roky se to podařilo)!
    Mzda:  Mzdové ohodnocení skládající se z fixní části a prémií přímo závislých na výsledcích práce.
    Předpokládaný nástup:  3.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: tomas@tempish.cz
    Další informace: V případě, že Tě pozice oslovila, zašli nám Svůj životopis a motivační dopis (včetně Vašich představ, cílů a očekávání) na tomas@tempish.cz.
  • Obchodní referent pro export | vloženo: 8.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: TEMPISH s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Hledáme primárně někoho s vysokou školou, ale ani šikovného člověka se střední školou a zkušeností v oboru nezavrhneme. S klienty se budete bavit německy i anglicky, jakýkoli další jazyk (ruština, španělština, francouzština…) je velkou výhodou. Budete jak udržovat vztahy se současnými zahraničními partnery, tak i hledat nové. Oslovování nových partnerů si často žádá osobní návštěvy, tedy cestování. To půjde těžko bez řidičského průkazu, velmi dobrých komunikačních schopnosti a umění jednat s lidmi. Se zákazníky budete řešit různé požadavky a záležitosti, při kterých je nutné se rychle a zodpovědně rozhodnout. Bude třeba vypracovat nabídku v MS Word, graf nebo tabulku v MS Excel a s emaily pracovat v MS Outlook. Občas pojedete s kolegy prezentovat naše výrobky na výstavách. Překlady technických i obchodních materiálů do/z němčiny, angličtiny jsou nezbytné. Samozřejmostí je vyřizování běžné obchodní agendy. Nástup od 1.5.2017
    Nabízíme:  Nudit se u nás nebudete, naučíte se hodně nových věcí a poznáte mnoho zajímavých lidí. Vzhledem k neustálému růstu naší společnosti je tu možnost jak osobního, tak i profesního rozvoje. Flexibilní pracovní dobu. Mzdové ohodnocení skládající se z fixní části a prémií přímo závislých na výsledcích práce. Zaměstnanci u nás mají 4 týdny dovolené + 3 dny zdravotní dovolené. Příspěvek na obědy. Zaměstnance podporujeme v sebevzdělávání a rádi je posíláme na různá školení. Práci v moderním pěkném prostředí v nově zrekonstruované budově. Benefity: Notebook, dovolená navíc, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na stravování
    Mzda:  Mzdové ohodnocení skládající se z fixní části a prémií přímo závislých na výsledcích práce.
    Předpokládaný nástup:  1.5.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.5.2017
    Kontaktní informace: hana.kracmarova@tempish.cz
    Další informace: V případě, že Vás pozice oslovila, zašlete nám Váš životopis a motivační dopis (včetně Vašich představ, cílů a očekávání) na hana.kracmarova@tempish.cz.
  • LÍDR V DECATHLONU OLOMOUC | vloženo: 7.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Decathlon Olomouc
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Jsi nadšený sportovec? Tvé sportovní zkušenosti uplatníš při tvorbě obchodní strategie svěřeného sportovního oddělení v prodejně DECATHLON Máš obchodního ducha? Každý den budeš vymýšlet a realizovat obchodní akce, které ti budou přinášet OBRAT. Máš talent vést tým k vítězství? Tvojí první zodpovědností bude sestavit silný tým. Tým budeš vést, trénovat a rozvíjet.
    Nabízíme:  Manažerskou práci ve sportovním prostředí a týmovém duchu. -víme, proč a pro koho pracujeme -pracujeme v týmu bez tradiční hierarchie -pracujeme svobodně a máme právo na chybu -společně sportujeme -v každém našem týmu je legrace -oslavy našich úspěchů jsou legendární Benefity - 5 týdnů dovolené, podpora na sport, sleva na naše zboží, akciový program, profit share, školení
    Mzda:  23.000 - 28.000 + bonus 0-20 % podle ekonomických výsledků
    Předpokládaný nástup:  1.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: Pokud tě naše nabídka zaujala, nezasílej nám CV, ale pošli nám dva naše úkoly - více info najdeš zde: http://www.cocuma.cz/job/hledame-20-lidru-oddeleni-budoucich-lidru-prodejen/ máš nějakou otázku? Napiš na petr.salaj@decathlon.com
    Další informace: Kdo jsme si přečteš zde: http://www.cocuma.cz/company/decathlon/
  • referent/referentka právní agendy odboru kancelář ředitelky | vloženo: 7.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Krajský úřad Jihomoravského kraje
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Předpoklady a požadavky: dosažené vzdělání vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, studijní obor právo, znalosti oboru: postavení, činnosti a působnosti vyšších územních samosprávných celků a jejich orgánů - znalost zákona o krajích, zákona o obcích; zákona o svobodném přístupu k informacím; občanské právo, obchodní právo, správní řád, zákoník práce, zákon o zadávání veřejných zakázek; zvláštní odborná způsobilost při přestupkovém řízení ve věci veřejného pořádku, občanského soužití a majetku (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru), praxe ve státní správě nebo samosprávě vítána, vítána znalost cizího jazyka, další dovednosti: schopnost samostatné i týmové práce, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému, tvůrčí a analytické myšlení, výborné komunikační, organizační i prezentační schopnosti, výborná uživatelská znalost MS Office, ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti, pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení.
    Nabízíme:  Nabízíme stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, pět týdnů dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card, firemní mateřskou školku, jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv.
    Mzda:  Platové podmínky se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/20006 Sb.,
    Předpokládaný nástup:  3.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 27.3.2017
    Kontaktní informace: Martina Kučerová - 541651230, kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz; Gabriela Mátéová 541651205, mateova.gabriela@kr-jihomoravsky.cz
    Další informace: Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 27. března 2017. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení. Kontaktní pracovník – Mgr. Martin Koníček, vedoucí odboru kancelář ředitelky, telefon: 541 651 261. Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody. Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, email, datum a podpis. K přihlášce připojte: - strukturovaný profesní životopis - originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - originál ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - vysvědčení o státní závěrečné zkoušce nebo dodatek k diplomu (vysvědčení nebo dodatek nemusí být ověřováno) - souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Upozornění pro uchazeče: uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
  • referenta/referentky právní agendy oddělení dopravně správních agend odboru dopravy | vloženo: 7.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Krajský úřad Jihomoravského kraje
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Předpoklady a požadavky: dosažené vzdělání vysokoškolské v magisterském studijním programu, studijní obor právo, znalosti oboru: správní a přestupkové řízení, právní problematika veřejné správy, samosprávy, právní předpisy vztahující se k silniční dopravě, všeobecný přehled ve vztahu k silniční dopravě, zvláštní odborná způsobilost při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na úseku silničního hospodářství a správních řízení souvisejících; při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech (do 18 měs. po nástupu do pracovního poměru), praxe ve státní správě a samosprávě vítána, další dovednosti: dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), dobré komunikační schopnosti, ochota se dále vzdělávat, schopnost koncepčního myšlení.
    Nabízíme:  Nabízíme stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, pět týdnů dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card, firemní mateřskou školku, jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv.
    Mzda:  Platové podmínky se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/20006 Sb., obsazované pracovní mís
    Předpokládaný nástup:  3.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 27.3.2017
    Kontaktní informace: Martina Kučerová - 541651230, kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz; Gabriela Mátéová 541651205, mateova.gabriela@kr-jihomoravsky.cz
    Další informace: Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 27. března 2017. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení. Kontaktní pracovník – Mgr. Karel Frölich, vedoucí oddělení dopravně správních agend odboru dopravy, telefon 541 653 363. Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody. Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, email, datum a podpis. K přihlášce připojte: • strukturovaný profesní životopis • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením • originál ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání • vysvědčení o státní závěrečné zkoušce nebo dodatek k diplomu (vysvědčení nebo dodatek nemusí být ověřováno) • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Upozornění pro uchazeče: Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
  • Všeobecná sestra | vloženo: 7.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Oblastní nemocnice Náchod a.s.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Vzdělání dle zák. 96/2004 Sb. v příslušném oboru Osvědčení k výkonu zdravotnického Povolání bez odborného dohledu Pozitivní přístup a vztah k pacientům, trestní bezúhonnost Specializace v oboru výhodou
    Nabízíme:  Velmi výhodné mzdové podmínky, více informací při osobním jednání Nástup možný ihned Zaměstnanecké benefity Vhodné pro absolventy Stabilizační odměna od 20 000 Kč
    Mzda:  od 20 500 Kč
    Předpokládaný nástup:  3.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 3.4.2017
    Kontaktní informace: Ing. Jana Hotmarová T: +420 491 601 394 M: +420 702 017 645 Email: hotmarova.jana@nemocnicenachod.cz
    Další informace: .
  • referent/referentka právní agendy oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana | vloženo: 7.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Krajský úřad Jihomoravského kraje
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Předpoklady a požadavky: dosažené vzdělání vysokoškolské v magisterském studijním programu, studijní obor právo, znalosti oboru - orientace v oblasti správního práva, daňového řádu, rozpočtových pravidel územních rozpočtů, zákona o svobodném přístupu k informacím a legislativy EU, v problematice uzavírání mezinárodních smluv, veřejné finanční podpory, veřejných zakázek, dotací, všeobecný právní přehled v oblasti veřejné správy, všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji. Praxe ve státní správě nebo samosprávě vítána. Znalost anglického jazyka výhodou. Další požadované dovednosti: pečlivost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobrá uživatelská znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, zvládat vysoké pracovní nasazení, ochota se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu.
    Nabízíme:  Nabízíme stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, pět týdnů dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card, firemní mateřskou školku, jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv.
    Mzda:  Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o pla
    Předpokládaný nástup:  1.5.2017
    Lhůta pro přihlášení: 27.3.2017
    Kontaktní informace: Martina Kučerová - 541651230, kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz; Gabriela Mátéová 541651205, mateova.gabriela@kr-jihomoravsky.cz
    Další informace: Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 27. března 2017. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení Kontaktní pracovník – Mgr. Arnošt Juda, vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana tel. 541 658 831, juda.arnost@kr-jihomoravsky.cz; Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis. K přihlášce připojte: • strukturovaný profesní životopis • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením • originál ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání • vysvědčení o státní závěrečné zkoušce nebo dodatek k diplomu (vysvědčení nebo dodatek nemusí být ověřováno) • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Upozornění pro uchazeče: Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu.
  • administrátor webových stránek | vloženo: 4.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: JIKA - Olomoucké dobrovolnické centrum, z.o
    Typ: Stáž
    Požadujeme: Pro naše dobrovolnické centrum hledáme zdatného pomocníka, který by nám pomáhal při vytváření obsahu a vizuální podoby našich webových stránek.
    Nabízíme:  reference, potvrzení pracovní stáže, příjemné pracovní prostředí a kolektiv. Pracovní doba dle domluvy a možností - možno i z domu zájemce.
    Mzda:  neplacená stáž
    Předpokládaný nástup:  1.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Email: jika.dobrovol@seznam.cz ; mobil: 773 998 585 - Mgr. Katrin Křupková; Mgr. Jiří Lang
    Další informace: 
  • Bellboy / Portýr | vloženo: 2.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: NH Collection Olomouc Congress
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: znalost anglického jazyka příjemné vystupování
    Nabízíme:  personální stravování mladý kolektiv, moderní pracovní prostředí
    Mzda:  75 kč/ hod
    Předpokládaný nástup:  1.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: nhcollectionolomouccongress@nh-hotels.com
    Další informace: životopisy zasílejte na recepci hotelu.
  • Lékaři - různé obory | vloženo: 2.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov, a.s.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: VŠ vzdělání, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
    Nabízíme:  • Výhodné mzdové podmínky (fixní mzda a nenároková variabilní složka mzdy) • Závodní stravování • Možnost zvýhodněného využití firemních jeslí • 5 dní dovolené navíc • 2 dny zdravotního volna (Sick Day) • Příspěvek na penzijní připojištění • Podpora vzdělávání • Další zaměstnanecké benefity (zvýhodněná cena pedikúry, masáží, kosmetiky, apod.)
    Mzda:  od 25 000 Kč
    Předpokládaný nástup:  3.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.3.2017
    Kontaktní informace: pam@hospital-bn.cz, tel.: 317 756 554
    Další informace: Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov hledá lékaře absolventy • ORL oddělení • Dětské oddělení • Endokrinologie • Radiodiagnostické oddělení • Transfuzní a hematologické oddělení
  • Pracovník/Pracovnice do chemické laboratoře | vloženo: 2.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Ústav struktury a mechaniky hornin AV ČR, v.v.i.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - vzdělání v chemickém oboru - samostatnost, spolehlivost Náplň práce - rozbor paliv a stanovování jejich základních vlastností
    Nabízíme:  - Práce na plný nebo částečný pracovní úvazek - Možnost dalšího vzdělávání a jazykové kurzy
    Mzda:  platové zařazení podle stupnice mzdových tarifů a tříd
    Předpokládaný nástup:  1.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Mgr. Martina Havelcová, PhD., E-mail: havelcova@irsm.cas.cz
    Další informace: 
  • Odborný pracovník výzkumu a vývoje | vloženo: 2.3.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Ústav struktury a mechaniky hornin AV ČR, v.v.i.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - Vysokoškolské vzdělání chemického, technického nebo přírodovědného směru - Znalost anglického jazyka výhodou - Samostatnost, spolehlivost Náplň práce: - Experimenty tepelného rozkladu materiálů a instrumentální analýzy
    Nabízíme:  - Plný nebo částečný pracovní úvazek - Možnost dalšího vzdělávání a jazykové kurzy
    Mzda:  Platové zařazení podle stupnice mzdových tarifů a tříd
    Předpokládaný nástup:  1.5.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.4.2017
    Kontaktní informace: Ing. Olga Bičáková, PhD., e-mail: bicakova@irsm.cas.cz, tel.: 266 009 251
    Další informace: V případě zájmu zašlete nabídky (motivační dopis a strukturovaný profesní životopis) na uvedenou e-mailovou adresu.
  • PRODEJ SUVENÝRŮ | vloženo: 26.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Zoologická zahrada Olomouc, p.o.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: Pracovitost, flexibilitu a ochotu pracovat i o víkendech a svátcích. Nástup v polovině dubna (svátky, víkendy), dále dle domluvy.
    Nabízíme:  Práci v příjemném prostředí zoologické zahrady, garantovaný výdělek v rámci odpracovaných hodin, možnost dlouhodobé spolupráce.
    Mzda:  70 Kč/hod.
    Předpokládaný nástup:  13.4.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.4.2017
    Kontaktní informace: Zájmci zasílejte svůj životopis s fotografií na e-mail: steinerova@zoo-olomouc.cz Kontaktní osoba: Markéta Steinerová
    Další informace: Po odpracování 300 hodin na dohodu o provedení práce se uzavírá pracovní smlouva. Možnost dlouhodobé spolupráce.
  • OBSLUHA PARKOVIŠTĚ A ODBAVOVÁNÍ NÁVŠTĚVNÍKŮ U TURNIKETŮ | vloženo: 26.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Zoologická zahrada Olomouc, p.o.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: Pracovitost, zodpovědnost k přiděleným povinnostem, organizační schopnosti, časovou flexibilitu a ochotu pracovat i o víkendech a svátcích.
    Nabízíme:  Práci v příjemném prostředí zoologické zahrady, garantovaný výdělek v rámci odpracovaných hodin, možnost dlouhodobé spolupráce.
    Mzda:  70 Kč/hod.
    Předpokládaný nástup:  4.2.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.4.2017
    Kontaktní informace: Zájemci zasílejte svůj životopis s fotografií na e-mail: steinerova@zoo-olomouc.cz Kontaktní osoba: Markéta Steinerová
    Další informace: Po odpracování 300 hodin na dohodu o provedení práce se převádí dohoda na pracovní smlouvu.
  • PRODEJ A PŘÍPRAVA POKRMŮ NA GASTRO PROVOZECH V AREÁLU ZOO OLOMOUC | vloženo: 26.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Zoologická zahrada Olomouc, p.o.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: Spolehlivost, pracovitost, flexibilitu a ochotu pracovat i o víkendech a svátcích. Zdravotní průkaz. Nástup v polovině března (svátky, víkendy), dále dle domluvy.
    Nabízíme:  Práci v příjemném prostředí zoologické zahrady, garantovaný výdělek v rámci odpracovaných hodin, možnost dlouhodobé spolupráce.
    Mzda:  70 Kč/hod.
    Předpokládaný nástup:  18.3.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.5.2017
    Kontaktní informace: Zájemci zasílejte svůj životopis s fotografiíí na e-mail: tomeckova@zoo-olomouc.cz. Kontaktní osoba: Mgr. Adéla Tomečková
    Další informace: Po odpracování 300 hodin na dohodu o provedení práce se přechází na pracovní smlouvu. V případě dlouhodobé spolupráce nabízíme i pracovní smlouvu.
  • Konzultant | vloženo: 20.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: USU Software, s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Jsi náš člověk pokud: • Umíš naslouchat ostatním a dokážeš analyzovat jejich požadavky • Zvládneš komunikovat s okolím v angličtině • Orientuješ se v IT a máš alespoň základní znalost programování • Nebojíš se nových výzev • Máš řidičský průkaz sk. B a rád řídíš
    Nabízíme:  Co tě u nás čeká? • Kompletní řešení zákaznických projektů • Komunikace se zákazníky • Cestování po západní Evropě, především Německu • Práce v menší, ale stabilní společnosti, kde panuje neformální prostředí a přátelská atmosféra • Množství firemních benefitů (až 30 dní dovolené, výuka jazyků v pracovní době, firemní školení, 13. plat, sick day, relokační balíček, benefitní systém formou „cafeteria“)
    Mzda:  20-50.000
    Předpokládaný nástup:  1.3.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Ing. Romana Horáková USU Software, s.r.o. Bezručova 17a, 602 00 Brno Pobočka Újezd 10, 796 01 Prostějov www.usu.cz r.horakova@usu.cz
    Další informace: Pracoviště Prostějov
  • PSYCHOLOG | vloženo: 7.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Pedagogicko-psychologická poradna Středočeského kraje, pracoviště Rakovník
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Ukončené vysokoškolské vzdělání - jednooborová psychologie.
    Nabízíme:  Práci na hlavní pracovní poměr, příjemné prostředí, malý kolektiv.
    Mzda:  dle platných tabulek pro pedagogické pracovníky
    Předpokládaný nástup:  1.9.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.5.2017
    Kontaktní informace: Mgr. Radana Nikolau, Radka.Nikolau@seznam.cz
    Další informace: Vhodné i pro absolventy.
  • psycholog | vloženo: 7.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Pedagogicko-psychologická poradna Středočeského kraje
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Ukončené vysokoškolské vzdělání jednooborové psychologie (Mgr.), zájem o práci s dětmi.
    Nabízíme:  Hlavní pracovní poměr, práci v příjemném prostředí a malém kolektivu.
    Mzda:  dle platných tabulek pro pedagogické pracovníky
    Předpokládaný nástup:  1.9.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: Mgr. Radana Nikolau, Radka.Nikolau@seznam.cz
    Další informace: Vhodné i pro absolventy.
  • Programátor JavaScript | vloženo: 7.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: EDANEO s.r.o.
    Typ: Jiná
    Požadujeme: Zajímá tě digitální publikování a chceš se podílet na technologii Triobo (www.triobo.com)? Zvládáš programovat v JavaScriptu, víš, co je AJAX, umíš používat HTML 5, znáš CSS? Pak přijď k nám do našeho malého týmu! Nabízíme práci na plně javascriptové aplikaci (editor Triobo) nebo na univerzální čtečce pro jednotlivé platformy (Apple iOS, Android, Windows 10). Programujeme hlavně jednoduše: zapomeň na složité lepení různých frameworků, nejdůležitějším parametrem našich aplikací je rychlost. Chuť učit se novým věcem je klíčová.
    Nabízíme:  Práce je vhodná na jakýkoli úvazek. Částečný home office není problém, ale aspoň jednou týdně tě rádi uvidíme v kanceláři v Brně. Vhodné jak pro studenty, tak pro absolventy.
    Mzda:  Po dohodě.
    Předpokládaný nástup:  1.3.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Eva Matoušková eva.matouskova@triobo.com tel.: 776 564 589
    Další informace: 
  • Navěšování drátků z plošiny - jarní chmel | vloženo: 7.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Martina Zbořilová, DiS.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: Brigáda je určena pro studenty (-ky) ve věku 18-26 let. Náplní práce je navěšování drátků z plošiny na chmelovou konstrukci. Jde o práci v zemědělství, venku a ve výšce cca 6 m. .
    Nabízíme:  Zajištěna doprava, ubytování zdarma, celodenní strava (snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře), váš příspěvek na stravu je 40,- Kč/den, potom stržen z platu.
    Mzda:  PRŮMĚRNÁ hrubá mzda 11 500,-Kč, závisí na vašem výkonu. Loni si studenti vydělali za 13,5 dnů práce
    Předpokládaný nástup:  Neuveden
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Bližší info na mobilu 602 487 851 nebo na e-mailu chmelzborilova@seznam.cz.
    Další informace: Doba práce cca 15 dní, závisí na počasí a vašem výkonu. Místo práce Ročov u Loun.
  • LÉKAŘ PSYCHIATRIE - ABSOLVENT | vloženo: 6.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Psychiatrická nemocnice Horní Beřkovice
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - úspěšné ukončení lékařské fakulty - zájem o psychiatrii - znalost práce na PC - Word, Excel, internet - schopnost samostatné práce - morální a občanskou bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů)
    Nabízíme:  - možnost ubytování – přidělení bytu - možnost dojíždění autem s kolegy z Prahy (cca 20 min. z Ládví) a okolí - možnost příspěvku na dopravu vlastním osobním vozidlem - započitatelnou praxi ve vícenásobně odborně akreditovaném psychiatrickém zařízení (psychiatrie, závislosti, gerontopsychiatrie, sexuologie) - motivační platové ohodnocení (osobní ohodnocení až do výše 50% platu, odměny za služby navíc, mimořádné odměny za práci nad rámec pracovních povinností…) - hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou - zázemí stabilní společnosti - možnost dalšího vzdělávání v rámci studijního volna, stáže potřebné k atestaci… - zaměstnanecké bonusy (mobilní telefon, penzijní připojištění, stravování s příspěvkem zaměstnavatele, 6 týdnů dovolené, kulturní vyžití – koncerty, divadlo…)
    Mzda:  od 28.860,- + osobní ohodnocení: od 5.000,- + příplatky za služby, mimořádné odměny
    Předpokládaný nástup:  1.5.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.4.2017
    Kontaktní informace: stella.hanikyrova@pnhberkovice.cz, Bc. Stella Hanikýřová - 416 808 211
    Další informace: !!! nástup možný dohodou !!!
  • Contract Services Representative with German (min. B1) | vloženo: 3.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Zebra Technologies CZ
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Responsibilities: • Processing contract orders – ensuring orders meet bookable criteria, clarifying business exceptions, system data entry • Communication with internal and external customers to resolve issues on pending orders • Working with quantity and quality targets, working in very customer oriented environment, working with complex procedures and policies, ensuring that contractual data has integrity and compliance • Working in team oriented environment with focus on work efficiency and continuous process improvement Qualification: • At least lower-intermediate level of German (B1) • At least upper-intermediate level of English (B2) • Detail oriented personality • Knowledge of MS Excel desirable • High level of organization skills and time management • Ability to work in a team (team player) • Professional work attitude, flexible when it comes to a change
    Nabízíme:  • Continuous training and development (courses in IT, networking, management etc.) • Competitive salary and target driven bonuses • Life & pension insurance contribution • 5 weeks of paid vacation per year • Contribution to lunches in our canteen • Fitness program - Multisport cards • FREE Language courses • Cafeteria Portal • Banking benefits • Volunteering and Charity programs • Fruit days • Modern Offices • A dynamic and multicultural working environment • and many others...
    Mzda:  22-25 000 CZK
    Předpokládaný nástup:  13.2.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: CZRecruitment@zebra.com Magda Rozehnalova 734 769 394
    Další informace: Please, send your CV in English. We are looking forward to your application!
  • Customer Service Representative with German | vloženo: 3.2.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Zebra Technologies CZ
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Co budete dělat? Vaše hlavní odpovědnost bude spočívat ve správě našeho systému zajišťujícího opravy a poskytování především netechnické podpory našim partnerům a zákazníkům. To je ovšem jen určitý zlomek Vaší možné práce ... Naše oddělení totiž na denní bázi spolupracuje s dalšími týmy a to včetěn našeho opravárenského centra odpovědného za celý EMEA region. Na této pozici musíte mít velmi dobrý přehled o firemních procedurách - vědět co, kdy, kde a jak. Schopnost uvažovat velmi komplexně je značně nepostradatelná. Někdy musíte dát dohromady velmi mnoho informací a někdy musíte využít svou schopnost efektivního multitaskingu a to rychle a rozhodně. Budete určitě překvapeni, jak daleko je tato pozice od nudné představy kancelářské práce. Co budete potřebovat? • velmi dobrou angličtinu a němčinu + další světový jazyk by mohla být výhoda; • týmového ducha, velmi dobré komunikativní schopnosti a celkově mít rád práci s lidmi; • schopnost zvládat práci orientovanou na detaily; • výborné organizační schopnosti včetně dobrého multitaskingu; • být flexibilní a zásadně s proaktivním přístupem; • dobré znalosti MS Office - především Word a Excel; • ochotu se učit novým věcem; • nebát se výzev!
    Nabízíme:  • zajímavé platové ohodnocení, odpovídající Vašim zkušenostem; • možnost kariérního růstu (horizontálně i vertikálně) • tréninkové a rozvojové programy; • jazykové kurzy ZDARMA; • 5 týdnů placené dovolené; • příspěvky na penzijní a životní pojištění; • fresh days; • Multisport Karta; • příspěvky na stravování; • dynamické a multikulturní pracovní prostředí.
    Mzda:  22-25 000 CZK
    Předpokládaný nástup:  13.2.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: CZRecruitment@zebra.com Magda Rozehnalova +420 734 769 394
    Další informace: ZASÍLEJTE ŽIVOTOPISY V ANGLIČTINĚ!
  • Lékař/ka pro Jesenickou nemocnici a.s. - atraktivní mzdové zařazení | vloženo: 30.1.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: AGEL a.s.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Pro Jesenickou nemocnici a.s. aktuálně hledáme mladé mediky do těchto týmů: - Chirurgie - Neurologie - Pediatrie - ARO - Interna Gynekologie a porodnictví. Jsme menší nemocnice s příjemným kolektivem a téměř rodinnou atmosférou, s akreditací I. a II. typu pro vybrané odbornosti, situována v klidném a příjemném prostředí jesenických hor s možností celoročního sportovního vyžití.
    Nabízíme:  - atraktivní mzda dle dosažené kvalifikace, - specializované vzdělávací programy pro absolventy, - nabídka zajímavých benefitů jako např. možnost ubytování, příspěvek na dopravu, další vzdělávání a prohlubování kvalifikace, společenské, kulturní a sportovní akce, - hradíme poplatek na ČLK.
    Mzda:  atraktivní mzdové zařazení dle dosažené kvalifikace
    Předpokládaný nástup:  1.2.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: Kontakt pro další informace: MUDr. Jana Chrastinová - člen představenstva nemocnice, jana.chrastinova@jen.agel.cz, mobil: 777 973 364.
    Další informace: Těšíme se na Vás!
  • Stomatolog | vloženo: 26.1.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Zubní ambulance MUDr. Kulková
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Hledáme stomatologa do zavedene praxe na Vysočině. www.kulkova.cz
    Nabízíme:  Nabízíme příjemný kolektiv, plně vybavenou zubní ordinaci a milé pacienty :)
    Mzda:  dle dohody
    Předpokládaný nástup:  1.2.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.8.2017
    Kontaktní informace: www.kulkova.cz info@kulkova.cz
    Další informace: Těšíme se na Vás :)
  • Brigáda | vloženo: 25.1.2017
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Raiffeisenbank
    Typ: Dohoda o pracovní činnosti
    Požadujeme: Jaká je naše představa o kandidátovi? • Jste samostatný, zodpovědný, proaktivní a pečlivý • Profesionální přístup k zákazníkovi je vám blízký • Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou • Umíte pracovat s PC, využívat budete MS Office a internet
    Nabízíme:  Máte zájem získat praxi, nasbírat nové zkušenosti a přivydělat si během studia? • Na naše oddělení administrativní podpory v Olomouci hledáme nové kolegy / kolegyně, který může formou brigády odpracovat 80 hodin měsíčně. • Na naše call centrum v Olomouci hledáme Specialisty péče o zákazníky na příchozí linku (možný poloviční, případně zkrácený úvazek) Budete klientům poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví • Na oddělení vymáhání hledáme Specialisty raného vymáhání (možnost zkrác. úvazku i DPČ) Budete telefonicky kontaktovat klienty s pohledávkou po splatnosti a navrhnete řešení situace tak, aby byl spokojený klient i banka
    Mzda:  80 Kč / hodina
    Předpokládaný nástup:  1.3.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: Jana Benešová, HR Specialist tel: 603 808 124 e-mail: Jana.Benesova2@rb.cz
    Další informace: V případě dotazů nebo zájmu o spolupráci s Raiffeisenbank jsem k dispozici na e-mailu: Jana.Benesova2@rb.cz.
  • Optometrista | vloženo: 23.11.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: SoftCare, s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Odpovídající vzdělání, komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost a flexibilitu.
    Nabízíme:  Práci na plný (případně částečný) úvazek , nadstandardní finanční ohodnocení, příjemné pracovní podmínky.
    Mzda:  25.000 - 30.000
    Předpokládaný nástup:  1.11.2016
    Lhůta pro přihlášení: 1.6.2017
    Kontaktní informace: •SoftCare, s.r.o. •Školská 15 •Zábřeh 78 901 email: ordinace(at)ocnizabreh.cz, tel: 602 764 729
    Další informace: -
  • Uherskohradišťská nemocnice - fyzioterapeut/fyzioterapeutka | vloženo: 22.11.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Uherskohradišťská nemocnice
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - vzdělání v oboru fyzioterapie - odborná způsobilost k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu - zdravotní způsobilost a bezúhonnost
    Nabízíme:  - pracovní poměr na celý i na částečný úvazek - zaměstnanecké benefity - příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv - možnost vzdělávání a osobního růstu - možnost ubytování
    Mzda:  Dle mzdového katalogu
    Předpokládaný nástup:  1.12.2016
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: Životopis, prosím zasílejte elektronickou poštou na adresu: valicka@nemuh.cz nebo písemně na adresu: Uherskohradišťská nemocnice a. s. Odbor řízení lidských zdrojů Ing. Mgr. Adéla Valíčková J. E. Purkyně 365 686 68 Uh. Hradiště www.nemuh.cz
    Další informace: http://www.nemuh.cz/doc/fyzioterapeutka
  • .NET developer ve Zlíně | vloženo: 15.11.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Technify s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Do české pobočky britské společnosti hledáme talentované programátory, absolventy nebo studenty se zájmem v této oblasti. Společnost vyvíjí a dodává podnikový informační automotive systém – Dealership Management System, který je špičkou ve svém odvětví s desítky tisíci uživateli na dnes už globálním trhu. Jako člen našeho vývojářského týmu budete pracovat na dílčích projektech pod vedením produktového a technického vedoucího. Požadujeme základní znalosti ASP.NET, C#, SQL, HTML, CSS a javascript, chuť se rozvíjet, schopnost komunikovat, myslet logicky a oceníme pozitivní přístup.
    Nabízíme:  • Vzdělávací program • Vzdálenou spolupráci s mateřským týmem komunikující anglicky • Prostorná kancelář s přátelskou atmosférou a pěkným výhledem v centru Zlína • 25 dnů dovolené + státní svátky • Plat dle zkušeností • Team buildingové akce • Flexibilní pracovní dobu • Parkování 5 minut pěšky od budovy • Sportovně založený tým
    Mzda:  30000-?
    Předpokládaný nástup:  15.11.2016
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: david.manak@technify.cz +420 722 922 130
    Další informace: Technify s.r.o. je česká pobočka dlouhodobě ziskově rostoucí britské IT společnosti se sídlem v centru Zlína. Nenechej si ujít tuto zajímavou příležitost. Pokud Tě baví informační technologie a chceš se v tomto oboru rozvíjet, neváhej nám zaslat životopis nebo nás rovnou navštívit ve Zlíně.
  • Zdravotnický záchranář | vloženo: 31.10.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Uherskohradišťská nemocnice
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - způsobilost k výkonu zdravotnického povolání - zdravotní způsobilost - komunikační dovednosti
    Nabízíme:  - dobré mzdové podmínky - možnost vzdělávání a osobního růstu - příjemné pracovní prostředí - zaměstnanecké benefity
    Mzda:  individuální mzdové podmínky
    Předpokládaný nástup:  1.11.2016
    Lhůta pro přihlášení: 30.6.2017
    Kontaktní informace: Uherskohradišťská nemocnice a. s. Odbor řízení lidských zdrojů Ing. Mgr. Adéla Valíčková J. E. Purkyně 365 686 68 Uherské Hradiště - elektronicky na adresu: valicka@nemuh.cz - telefonicky: 572 529 320, 724 473 141
    Další informace: www.nemuh.cz
  • Všeobecná sestra - Bc. / Mgr. | vloženo: 31.10.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Uherskohradišťská nemocnice
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - způsobilost k výkonu zdravotnického povolání - osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu v oboru - zdravotní způsobilost - komunikační dovednosti
    Nabízíme:  - pracovní poměr na celý i zkrácený úvazek - dobré mzdové ohodnocení - možnost vzdělávání a osobního růstu - příjemné pracovní prostředí - zaměstnanecké benefity
    Mzda:  individuální mzdové podmínky
    Předpokládaný nástup:  1.11.2016
    Lhůta pro přihlášení: 31.8.2017
    Kontaktní informace: Uherskohradišťská nemocnice a. s. Odbor řízení lidských zdrojů Ing. Mgr. Adéla Valíčková J. E. Purkyně 365 686 68 Uherské Hradiště - elektronicky na adresu: valicka@nemuh.cz - telefonicky: 572 529 320, 724 473 141
    Další informace: www.nemuh.cz
  • LEKTOR/KA CIZÍCH JAZYKŮ | vloženo: 26.10.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Skřivánek s.r.o.
    Typ: Dohoda o provedení práce
    Požadujeme: • pedagogické a jazykové vzdělání – minimálně bakalářský studijní program (pedagogická fakulta, filozofická fakulta, mezinárodní jazykové certifikáty, státní jazykové zkoušky atd.) • výbornou znalost jazyka – minimální prokazatelná úroveň C1 • zkušenosti s výukou jazyka jsou výhodou • příjemné vystupování • spolehlivost a flexibilitu, dlouhodobou spolupráci • zodpovědný a tvůrčí přístup • živnostenský list a vlastní automobil výhodou
    Nabízíme:  Databázi našich lektorů rozšiřujeme neustále! • zázemí stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti • další profesní vzdělávání a metodickou podporu • kompletní lektorské zázemí: knihovna s materiály pro výuku (učebnice, slovníky, přehledy gramatiky, cizojazyčná literatura a časopisy, audiokazety a CD), PC (internet) • příjemný kolektiv • dobré finanční ohodnocení
    Mzda:  100 - 150 Kč za 45 minut
    Předpokládaný nástup:  31.3.2017
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: V případě zájmu o spolupráci nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem na adresu olomouc@skola.skrivanek.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Lektor/ka_zkratka vyučovaného jazyka_město".
    Další informace: 
  • Programátor/vývojář - Olomoucký kraj | vloženo: 29.8.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: K.A.P.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: K.A.P. je společnost s tradicí od r. 1989. Zabývá se vývojem podnikového IS a vyvíjí sw pro dopravní podniky. Hledáme vývojáře se znalostí některého z jazyků C#, Delphi nebo Java (nebo obdobného). Zkušenosti s vývojem webových aplikací a SQL výhodou. Předpokládáme absolvovanou VŠ alespoň bakalářského stupně v oblasti informatiky (i pro stávající studenty) nebo SŠ s praxí, logické myšlení, dobré komunikační i organizační schopnosti.
    Nabízíme:  - Výborné finanční ohodnocení - Práce na HPP v Olomouci - Možnost Home office - Pružná pracovní doba
    Mzda:  35000 - 45000
    Předpokládaný nástup:  1.9.2016
    Lhůta pro přihlášení: 31.3.2017
    Kontaktní informace: Pošlete nám svůj životopis na grepl@kapsw.cz. V případě zájmu či dotazů volejte na 602 752 140.
    Další informace: -
  • Asistent do rodiny s dvojčaty a vícerčaty | vloženo: 16.8.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Centrum pro rodiny s dvojčaty a vícerčaty,z.s.
    Typ: Jiná
    Požadujeme: Máš 2-3 hodiny týdně čas? Chtěl/a bys jej věnovat rodině s dvojčaty? Tvou pomoc přivítají s otevřenou náručí! Cílem programu Asistent do rodiny s dvojčaty a vícerčaty je ulevit rodině v péči o dvojčata a vícerčata – asistence při volnočasových aktivitách – cvičení, návštěva hřiště, plavání s dětmi / doprovod k lékaři či na rehabilitační cvičení/ výpomoc a asistence doma v rodině s dvojčaty/vícerčaty, školní příprava… Co požadujeme: • věk minimálně 18 let • trestní bezúhonnost • 2-3 hodiny týdně věnované rodině s dvojčaty/vícerčaty • radost a nadšení z práce s dětmi
    Nabízíme:  Co Ti nabízíme: • vstupní zaškolení • potvrzení o dobrovolnické službě • pojištění dobrovolníka • 1-2 supervize za rok • odborné poradenství • metodické vedení • další vzdělávání • smysluplnou práci • příjemný mladý kolektiv
    Mzda:  Dobrovolnická příležitost
    Předpokládaný nástup:  13.2.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.4.2017
    Kontaktní informace: Přihlašovat se do programu můžete kdykoliv, Váš zájem vítáme! Zkontaktujte koordinátorku programu Bc. et Bc. Lucii Ševčíkovou: telefon: +420 730 521 788 e-mail: asistentdorodiny@dvojcata.net
    Další informace: 
  • Graduate Area Manager | vloženo: 15.8.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Amazon
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Základní požadavky: * Máme zájem o ty nejsvětovější talenty a rádi bychom jim nabídli prostředí, ve kterém mohou neúprosně vylepšovat customer experience našich klientů. * Budete mít možnost ukázat Vaše silné vedoucí schopnosti a vynikající schopnost komunikovat napříč všemi úrovněmi v rámci rozmanité kultury. * Jste zaměřeni na výsledky s analytickými schopnostmi, jste schopni inovovat a zjednodušovat stávající procesy a praxe. * Měli byste být schopni se rozhodovat a zároveň využívat racionální myšlení, a bude-li tomu zapotřebí, dosáhnout shody za použití vašich komunikačních schopností. * Měli byste být ochotní pracovat na směny (včetně nočních) a být schopni obětovat potřebný čas k dokončení dané práce. * Hledáme jedince, kteří přemýšlejí v dlouhodobém horizontu, kteří jsou neustále proaktivní, a kteří jsou schopni podnítit kreativního ducha na pracovišti. * Jste čerství absolventi bakalářských a magisterských studií, ideálně v oboru Logistiky, Obchodu, Managementu, Operations – nebo jakéhokoliv zaměření ve Strojírenství. * Umíte plynule komunikovat (verbálně i písemně) česky a anglicky.
    Nabízíme:  O nás: Amazon je společnost budovatelů. Všechno, co děláme, se nese ve vlastnickém duchu – od výroby vlastních technologií po zakládání a rozvoj nových podniků. Budování je součástí každého týmu v naší společnosti. Každý den pracujeme na rozvoji nových nápadů, služeb a produktů, které usnadňují životy desítky miliónům zákazníků po celém světě. Ač se to týká největší nabídky produktů na Zemi či průkopnického softwaru a nástrojů, které posouvají celá odvětví, Amazon je místo, kde inovace a progresivní myšlení nezná hranic. Amazon se neustále vyvíjí a je tím pravým místem pro motivované zaměstnance, kteří zde mohou růst a právě i jejich schopnost nést zodpovědnost vedla k velmi hodnotným výsledkům. V naprosté jednoduchosti: Work Hard. Have Fun. Make History. Poptávka zákazníků Amazonu roste s každou objednávkou a doručeným balíkem. Abychom tyto požadavky splnili a zároveň si udrželi kvalitu našich světoznámých služeb, rozrůstáme náš Operační tým po celé Evropě. Jelikož doručujeme stovky tisíc produktů do zemí po celém světě, náš Operační tým ovládá velice širokou škálu dovedností a zkušeností – od obchodní analýzy a inventory managementu, po týmové vedení, strojírenství, transport a obchod. Naše síť distribučních center je podporována Operations Manažery, Support Manažery, Senior Operations Manažery a Team Manažery. Mezi sebou jsou zodpovědní za příjem a uskladnění zboží, jejich opětovný výběr, zabalení a odeslání, aby zajistili našim zákazníkům spolehlivé doručení jakéhokoliv zboží kdykoliv si budou přát. Nezáleží na Vaší stávající odborné kvalifikaci nebo co právě studujete, pokud jste cílevědomí a rádi dosahujete výsledků, Amazon je pro Vás tím správným místem. Klademe velký důraz na flexibilitu: očekáváme od Vás schopnost se rychle adaptovat ke změnám a s naší podporou si budete moct vyzkoušet nové věci a bude moct posunout svojí kariéru v mnoha směrech. Bez nových nápadů a překonávání našeho stata quo bychom se nemohli stát tou největší společností s důrazem na zákazníka na Zemi. O pozici Graduate Area Manager: Amazon hledá ambiciózní a zapálené absolventy do našeho neustále se rozvíjejícího světa Logistics in European Operations na pozice Graduate Area Manager. Tato nabídka je na plný úvazek. Již od prvního dne Vám poskytneme strukturovaný onboarding, zaškolení a spoustu další podpory. Bias for action je důležitou vlastností, kterou by měl Area Manager znát. Jako náplň práce bude vedení každodenních operací v jednom ze segmentů od příjmu po opětovné odeslání objednávek (receiving, stowing, picking, packing, and shipping) a spolupráce s dalšími odděleními za účelem zajištění plynulého provozu činností. Skrze Vaší práci budete mít možnost neustále vylepšovat funkci a úroveň služeb, která naše distribuční centra našim zákazníkům poskytují. V této roli budete v čele týmu složeného ze zaměstnanců distribučního centra. Abychom mohli nejen splnit, ale i překonat očekávání našich zákazníků, budete nezbytnou součástí při rozvoji našich spolupracovníků, aby Váš tým mohl dosáhnout předem stanovených cílů. Pro naše manažery je základem znát ‘Amazon policies and procedures’, které jim pomáhají udržet si každodenní disciplínu na pracovišti a které jim poskytují rady, jak se správně zachovat v případě porušení těchto pravidel. Mimoto, budete také zodpovědní za měření, ohodnocení a vylepšování procesů v oblasti Transportation, Supply Chain a Logistiky, získávání a podávání hlášení ohledně klíčových dat a usilovat o zvýšení produkce v rámci Vaší oblasti.
    Mzda:  competitive
    Předpokládaný nástup:  1.1.2017
    Lhůta pro přihlášení: 30.9.2017
    Kontaktní informace: https://www.amazon.jobs/en/jobs/368709
    Další informace: Povinnosti: Budete mít na starost aspekty produkce ve Vaší oblasti: people management, metrics, productivity targets a process improvements. Rozsah Vašich povinností bude zahrnovat: Dodržování zásad bezpečnosti na Vašem pracovišti a podpora pozitivního přístupu k health and safety culture v rámci distribučního centra. Vaším úkolem bude také vést, řídit a být mentorem pro velkou a rozličnou skupinu zaměstnanců v daném oddělení v prostředí, které je charakteristické velkým množstvím zboží a vysokorychlostními operacemi. Zároveň převezmete zodpovědnost za všechny aktivity týkající se HR pro Váš tým, včetně Employee Relations and Time Recording aktivit. Výsledkem je prostor pro vzdělání, na který jinde těžko narazíte. Během Vašeho Graduate programu budete mít šanci pracovat po boku zkušených lídrů, kteří Vám poskytnou unikátní náhled do naší společnosti a pomohou Vám získat ty správné dovednosti potřebné k úspěchu.
  • Konzultant IS - Olomoucký kraj | vloženo: 13.6.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: PRAGMA personální agentura s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - SŠ / VŠ vzdělání, oblast IT výhodou - zkušenost s implementací IS - aktivní znalost SQL - dobré komunikační a prezentační dovednosti - analytické myšlení, kreativita, aktivní přístup - ŘP sk. B - aktivní řidič
    Nabízíme:  - zajímavou práci podílející se na vývoji s novými moderními informačními technologiemi - přátelské rodinné prostředí a nadstandardně vybavené pracovní prostředí - možnost dalšího osobního i profesního růstu - motivující pracovní a platové podmínky + další benefity
    Mzda:  25-35 000 HM
    Předpokládaný nástup:  15.6.2016
    Lhůta pro přihlášení: 31.12.2017
    Kontaktní informace: Ing. Jana Klváčková HR consultant for Technical Dept. PRAGMA personální agentura s.r.o. klvackova@e-pragma.cz tel. +420 736 605 036 www.e-pragma.cz
    Další informace: - zákaznická podpora celého procesu implementace IS - analýza požadavků klienta, návrh a realizace individuálního řešení - konzultační návštěvy, školení a technická podpora pro zákazníka během realizace zakázky a testování - zajištění smluvních servisních aktivit
  • Programátor/vývojář .NET - Olomouc, Prostějov, Brno, Uherské Hradiště | vloženo: 13.6.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: PRAGMA personální agentura s.r.o.
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru informatika, SW inženýrství, matematika, statistika nebo podobné * praxe na obdobné pozici nebo alespoň brigáda, projekt * znalost anglického jazyka výhodou * zkušenost s vývojem webových aplikací výhodou * znalost SW jazyků : .NET, C#, SQL, Javascript, apod. * aktivní a zodpovědný přístup * schopnost kreativního uvažování
    Nabízíme:  * práci v moderní, prestižní, dynamicky se rozvíjející nadnárodní společnosti * příjemné a moderní pracovní prostředí * příjemný kolektiv aktivních a stále se rozvíjejících lidí * motivující finanční ohodnocení nadstandardní balíček firemních benefitů: * 5 týdnů dovolené * flexibilní pracovní doba, v některých případech možnost home office
    Mzda:  25-40 000 HM
    Předpokládaný nástup:  15.6.2016
    Lhůta pro přihlášení: 31.12.2017
    Kontaktní informace: Ing. Jana Klváčková HR consultant for Technical Dept. PRAGMA personální agentura s.r.o. klvackova@e-pragma.cz tel. +420 736 605 036 www.e-pragma.cz
    Další informace: * vyvíjí nové a udržuje stávající aplikace * opravuje aplikační chyby * provádí technickou analýzu pro vývoj nových funkcí * udržuje rozsáhlé databázové struktury * vytváří uživatelsky přátelský design založený na obchodních a funkčních požadavcích uživatelského průzkumu, analýzy trhu, zpětné vazby od zákazníků
  • Programátor SQL | vloženo: 10.6.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Pragma s.r.o. personální agentura
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na informatiku nebo IT - znalost jazyka SQL - analytické zkušenosti, příp. konzultační zkušenosti výhodou
    Nabízíme:  - zajímavou práci podílející se na vývoji s novými moderními informačními technologiemi - přátelské rodinné prostředí a nadstandardně vybavené pracovní prostředí - možnost dalšího osobního i profesního růstu - motivující pracovní a platové podmínky + další benefity
    Mzda:  20-25 000 HM
    Předpokládaný nástup:  1.6.2016
    Lhůta pro přihlášení: 31.12.2017
    Kontaktní informace: Ing. Jana Klváčková HR consultant for Technical Dept. PRAGMA personální agentura s.r.o. klvackova@e-pragma.cz tel. +420 736 605 036 www.e-pragma.cz
    Další informace: - vývoj a úpravy nových řešení modulů IS - zakázkové programování dle individuálních požadavků zákazníků - spolupráce při analýze požadavků zákazníků, optimalizace požadavků, konzultace a implementace IS
  • Konstruktér ve výrobní společnosti | vloženo: 10.6.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Pragma s.r.o. personální agentura
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: * VŠ / SŠ technického směru * znalost jazyka výhodou (AJ/NJ) * praxe na pozici konstruktéra výhodou - alespoň brigádně nebo v rámci projektu * znalost 2D a 3D konstrukčního software * aktivní a kreativní přístup * ochota učit se novým věcem
    Nabízíme:  * práci na různorodých projektech v zázemí stabilní výrobní společnosti * odpovídající platové ohodnocení * podpora v profesním růstu * systém firemních benefitů
    Mzda:  23-28 000 HM
    Předpokládaný nástup:  1.6.2016
    Lhůta pro přihlášení: 31.12.2017
    Kontaktní informace: Ing. Jana Klváčková HR consultant for Technical Dept. PRAGMA personální agentura s.r.o. tel. +420 736 605 036 e-mail: klvackova@e-pragma.cz www.e-pragma.cz
    Další informace: * vytváření konstrukční dokumentace * tvorba 2D a 3D modelů * komunikace se zákazníky * komunikace s technology a výrobou o možnostech realizace konstrukčního řešení
  • Lékař absolvent – Litomyšlská nemocnice, a. s. | vloženo: 22.1.2016
  • Kdo nabízí pracovní pozici: Nemocnice Pardubického kraje, a. s. – Litomyšlská nemocnice
    Typ: Práce na HPP
    Požadujeme: Bezúhonnost a zdravotní způsobilost Schopnost týmové práce
    Nabízíme:  - Nástup dohodou - Plný pracovní úvazek - Přátelský mladý kolektiv - Odpovídající platové ohodnocení - Příjemné prostředí v historickém městě s geniem loci - Podporu dalšího vzdělávání a osobního i profesního rozvoje - Možnost ubytování na internátu nemocnice, nebo získání městského bytu - Perspektivní a zajímavou práci ve specializovaném akreditovaném pracovišti s dlouholetou tradicí - Vytvoření podmínek pro postgraduální vzdělávání k získání atestace v oboru – oddělení nyní obhájilo akreditaci I. stupně pro obor vnitřní lékařství. Mohou zde být tedy vzděláváni lékaři v rozsahu interního kmene a dál zde mohou absolvovat praxi v přípravě na atestaci z interního lékařství. K ní potřebné doplňkové praxe jsou realizovány ve spolupráci s fakultními nemocnicemi. Pro získání jiných specializací lze domluvit absolvování praxe v Pardubické nemocnici, a to v rámci pracovního poměru v jedné organizaci, tudíž bez zpoplatnění
    Mzda:  Odpovídající platové ohodnocení
    Předpokládaný nástup:  22.1.2016
    Lhůta pro přihlášení: 1.1.2020
    Kontaktní informace: V případě zájmu se obracejte na primáře oddělení (MUDr. Tomáš Ducháček): tel.: 736 676 404, e-mail: tomas.duchacek@nempk.cz Adresa: Nemocnice Pardubického kraje, a. s. – Litomyšlská nemocnice, J. E. Purkyně 652, 570 14 Litomyšl Web: http://litomysl.nempk.cz/
    Další informace: http://litomysl.nempk.cz/interni-oddeleni